okt26Gubbresa till Bornholm 26-28 Oktober15

Gubbresa till 2-dagars tävlingen Höst Open 2018 på Bornholm. Söndagens tävlingsområde Slotslyngen, "er et af Danmarks sværeste" Vi bor på Hotell Klippen I Gudhjem. Anmälan senast 15 september

Fredag 26/10 resa med privatbilar från Gbg ca 12.00, 16.30 Färja Ystad-Rönne (färja 1.20h). De som vill kan vara med på en sprint i Svaneke på fredagseftermiddagen, men får då åka på torsdagen eller tidigt på fredagsmorgonen från Göteborg. 
Boende i Gudhjem på Hotel Klippen (boende med frukost i dubbelrum) har preliminärt bokat 16 platser 

Tävlingar lördag och söndag

Söndag 28/10, 14.30 Hemresa med färja från Rönne (till Gbg ca 19.00)

Kostnad ca 2200:- för 2-dagarstävlingen, mer tillkommer vid deltagande på sprinten.  

Mer detaljer i nedanstående inbjudan

GMOK Gubbdistans

/Hans

Inbjudan Bornholm 2018.pdf 

http://host-open.dk/

Kommentarer

Kommentarens innehåll
Hjälp
Hjälp
Hjälp
Hjälp

  • Christer 12 okt 2018 20:43
    ChristerKommer med husbil, huserar på hotellets parkering och käkar frukost/middag med er andra gubbs!
  • OlaW 02 okt 2018 12:05
    Åker med på 2-dagarstävlingen. Swishat master Garmer
  • Mats Eriksson 26 sep 2018 11:53
    Anmält mig till lördag & söndag.
  • Thomas S 24 sep 2018 20:54
    Anmält att jag är med på alla tre
  • mats.strandhagensnabelabredband2.com 17 sep 2018 11:25
    Hoppas researrangören klarar denna sena anmälan.
    H60 SI 550401 Ingen sprint men kan åka fredag morgon om det passar bäst för fördelningen i bilarna.
  • Bo Hermansson 16 sep 2018 19:15
    Bosse och Lena vill gärna vara med. Vi har bil. Springer sprint + lördag och söndag. Åker fredag morgon. Plats finns i bilen.
    Lena SI 1399784 springer D55
    Bo SI 217293 springer H60

    Ursäkta sen anmälan
  • Bengt Jonasson 15 sep 2018 19:58
    H60 si:9540930
    Sprint + lördag + söndag ej bil
  • Andrew 15 sep 2018 06:56
    Kör ditt upplägg utan sprint Hans. Tack för att du tog över.
  • Anders J 12 sep 2018 09:14
    Anmäler mig och springer gärna sprint om jag får plats i lämplig bil.
  • fredrikkarlsson72snabelagmail.com 11 sep 2018 22:11
    Anmäler mig, kör gärna samma upplägg som Jens, dvs 12:30 färjan så man hinner till sprinten. Kan ta bil. H45 SI 727374
  • sundinulfsnabelagmail.com 11 sep 2018 14:57
    Har pratat med Torbjörn Wikström som också vill springa sprinten, och vi hänger på Jens på den lite tidigare turen.
  • janpetter.hansensnabelagmail.com 10 sep 2018 22:32
    Anmelder mig - inte sprint. Resa inte helt klårt heller (må vara i Århus fredag 26/10 förmiddag) H55, sportident 1963071
  • Andreas E 01 sep 2018 12:18
    Jag har anmält mig till sprint o Höst Open redan. Bokar gärna in boende. Åker gärna med dig Jens!
  • sundinulfsnabelagmail.com 31 aug 2018 12:03
    Jag vill springa sprinten, men skulle föredra att åka på torsdag kväll.
    Jag kan köra om det behövs, och bilen rymmer upp till fem personer.
  • Jens K 19 aug 2018 15:36
    Anmäler mig, H60 SI-pinne 9500500.
    Jag kommer att springa sprinten också. Åker med färja från Ystad fredag kl 12:30, och hinner då med sprinten (start fram till 16:00).
    Tillbaka söndag 14:30
    Har bokat färjan, bil + 4 personer (än så länge är det bara jag i bilen)

Taggar

Ändringar

Publicerad: garmer
Redigerad: garmer

ATM - 121244