dec08Enjoy25

Äntligen dags att sälja Enjoy för 2020. Enjoy firar 30 vilket firas med att man lanserar en Enjoy app. Det finns nu 2 alternativa sätt att köpa Enjoy på kostanden är 395 sek för båda alternativen.

1. vanliga Enjoygiuden i pappers format, man kan då utnyttja appens sökfunktion med tex karta och innehåll .  Till detta får man ett bonushäfte med shoppingerbjudande.

2. Enjoyguiden i digital form, man laddar då ner enjoy appen via App store eller Google Play. Appen aktiveras med hjälp av en kod som man får när man köper guiden i digital form.  Bonushäftet blir i digitalform via appen.

Jag har hämtat kalendrar och det finns fortfarande många kvar att sälja så kontakta mig på miajodal@hotmail.com om du vill ha.

 

 

Hälsningar Mia

Kommentarer

Kommentarens innehåll
Hjälp
Hjälp
Hjälp
Hjälp

  • Inga-Lisa Axenborg 16 nov 2019 14:24
    Det går bra på tisdag! Önskar även ytterligare en guide i pappersformat. Jag är då uppe i totalt 15 papper och 3 digitala.
  • miajodalsnabelahotmail.com 15 nov 2019 00:36
    Tar med till stugan på tisdag Calle. Kan jag ta din då med Inga lisa om det inte funkar kontakta mig på telefon så löser vi det.
  • calle.blomberg.gbgsnabelagmail.com 14 nov 2019 21:48
    1 pappershäfte till beställes. leverans i stugan i tisdags önskas.OK?
  • Inga-Lisa Axenborg 13 nov 2019 13:13
    Jag skulle behöva ytterligare en digital guide. Hur löser vi det på enklaste sätt?

  • miajodalsnabelahotmail.com 11 nov 2019 23:55
    Jag la upp beställda kalendrar i stugan med undantag för dem jag mailat eller skickat meddelande till angående andra lösningar så de går att av hämta under tisdagen den 12/11. Betalning så snart som möjligt men senast den 30/11 till klubbens konto.
  • Ulla-Britt Johansson 09 nov 2019 10:24
    Kan jag ändra min beställning till 1st. pappersform och 1st. digitalt.
  • Ulla-Britt Johansson 08 nov 2019 23:18
    Beställer 2 st. i pappersform
  • Lars-Göran 08 nov 2019 15:41
    Beställer 1 st i pappersform
  • Calle B 08 nov 2019 11:46
    5 st Traditionella och 1 digitalt.
  • Andrew Lago 07 nov 2019 21:34
    Beställer 1 st Enjoyguiden i digital form
  • ingalisa.axenborgsnabelagmail.com 07 nov 2019 21:03
    Beställer en digital till, ger summa 2 digitala, och 14 pappers.
  • ingalisa.axenborgsnabelagmail.com 07 nov 2019 21:03
    Beställer en digital till, ger summa 2 digitala, och 14 pappers.
  • miajodalsnabelahotmail.com 06 nov 2019 21:23
    Den App som lanseras kommer att släppas på måndag och kommer att heta enjoyguiden Sverige eller något liknade. Den som du har hittat Calle är en Kinesisk "kopia" och det är inte samma.
  • miajodalsnabelahotmail.com 06 nov 2019 21:23
    Den App som lanseras kommer att släppas på måndag och kommer att heta enjoyguiden Sverige eller något liknade. Den som du har hittat Calle är en Kinesisk "kopia" och det är inte samma.
  • lars-ake.hedbomsnabelacomhem.se 06 nov 2019 15:30
    Beställer 1 i pappersform
  • Ing-Marie 05 nov 2019 13:24
    Beställer ytterligare 1 i pappersformat = 16 st.
  • Ing-Marie 05 nov 2019 10:04
    Beställer 15 st i pappersform. Lina hämtar dem i stugan 12 nov.
  • Jonas M 05 nov 2019 08:54
    beställer 1 digital
  • Bengt Jonasson 04 nov 2019 13:58
    1 st i papper
    Är bara i stugan tisdagar på förmiddagen, kan den läggas i stugan?
  • Calle Blomberg 04 nov 2019 08:37
    En liten fråga runt Enjoy appen.Finns en på Appstore (gul till färgen och med kinesiska tecken), är det den? Kan uppfattas som lite förvirrande, trots etiketten "Mat och dryck".Tacksam för svar.
  • Annika K 03 nov 2019 21:57
    Jag beställer 5 häften i pappersformat
  • Sara Holmdell 03 nov 2019 20:20
    1 st i pappersformat. Jag tror inte jag kan komma en tisdag. Kan du lägga ett i stugan till mig så hämtar jag en annan dag? Tack!
  • ingalisa.axenborgsnabelatelia.com 30 okt 2019 20:07
    Jag beställer 14 papper och 1 digital. Hämtar tisdag 12 nov.
  • ljungsarparnsnabelahotmail.com 29 okt 2019 17:20
    Jag menade den 12:e för hämtning